سرمربي فصل گذشته تيم فوتبال صبا گفت: استاندار قم از دلسوزان ورزش است اما برخي افراد به جاي پرداخت طلب بازيکنان فرافکني و شلوغ بازي مي‌کنند.

عبدالله ويسي در مورد اظهاراتش عليه مسئولان باشگاه صباي قم گفت: من فقط گفتم باشگاه صبا پول بازيکنان را نداده آن هم در حالي که مبلغ قراردادشان نسبت به قرارداد برخي بازيکنان از باشگا‌ه‌هاي ديگر ناچيز بوده اما برخي از اين حرف من سو‌ء استفاده کردند و اين مسئله را به استاندار محترم قم ربط دادند. فصل گذشته بارها از استاندار محترم قم تعريف کردم و همچنان هم معتقدم او از دلسوزان ورزش است و به مسايل ورزشي اشراف کامل دارد.

وي ادامه داد: برخي از مسئولان باشگاه مي‌خواهند پشت سر استاندار پنهان شوند و به گونه‌اي وانمود کنند که من عليه استاندار قم حرف زده‌ام. اصلا چنين چيزي درست نيست. من همواره گفته‌ام که برخي از افراد زيرمجموعه، به استاندار محترم قم اطلاعات اشتباه در مورد تيم دادند. اگر لازم باشد خدمت استاندار محترم قم مي‌رسم و در يک جلسه خصوصي مسايل را بيان مي‌کنم و مي‌گويم اينکه چه افرادي در باشگاه صبا کارشکني مي‌کردند و دوست نداشتند تيم ما نتيجه بگيرد اما در نهايت باشگاه صبا با عنايت خداوند و تلاش بازيکنان توانست با کمترين هزينه سهميه آسيا را کسب کند.

ويسي با اشاره به بيانيه ورزشي نويسان استان قم عليه خودش عنوان کرد: يکي دو خبرنگار از استان قم به من تلفن کردند و گفتند که به ما گفته‌اند بايد عليه تو بيانيه بنويسيم. اين مسئله کار برخي افراد است که فصل گذشته نيز براي موفقيت تيم تلاشي نکردند و کارشکني کردند. من اين مسايل را در جلسه‌اي با استاندار محترم قم بيان خواهم کرد.

سرمربي جديد پيکان در مورد اينکه برخي مي‌گويند در بخشي از حرف‌هايش عليه انصاري معاون سياسي امنيتي استان قم از اعضاي هيئت مديره هم صحبت کرده اظهار داشت: چنين چيزي نيست. انصاري انسان بسيار شريف، محترم و باهوشي است. او در زمان حضورم در صبا عضو هيئت مديره باشگاه صبا نبود و برخي مي‌خواهند او را تحريک کنند تا کم‌کاري‌هاي خودشان را بپوشانند. انصاري از من در جلسه‌اي که استاندار قم بود به عنوان يک آدم فني و با اخلاق تعريف کرد و مي‌داند ويسي يک شبه عوض نمي‌شود. اگر لازم باشد خدمت انصاري هم مي‌رسم و مسايل را بيان مي‌کنم.

ويسي تصريح کرد: برخي با شلوغ‌بازي مي‌خواهند صورت مسئله را پاک کنند. به جاري فرافکني پول طلبکاران را بدهيد. مردم بسيار باهوش هستند و مسايل را به خوبي مي‌فهمند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا